خبرگزاری کار ایران

انبوه سازان مسکن دچار بحران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۷۲

از مشکلات بارز انبوه سازان موضوع بیمه و مالیات انبوه سازی است که برای رفع این معضل جلسات متعددی با کمیسیون عمران مجلس برگزارکرده ایم و به نتایج مثبتی نیز رسیده ایم.

رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران بابیان اینکه رکود حاکم بر بازار مسکن باعثشده است که تولید کنندگان مسکن دچار بحران شوند گفت: باید همه فعالان حوزه مسکن و به ویژه انبوه سازان برای برون رفت ازاین وضع چاره اندیشی کنند.

به گزارش ایلنا، حسن محتشم با اعلام این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر متاسفانه رکود حاکم بر بازار مسکن انبوه سازان را دچار سردرگمی کرده و نه امکان فروش واحدها و نه امکان اجاره آنها میسر است و همین مسئله باعثشده است که سازندگان دچار چالش شوند.

وی گفت: برای برون رفت از این وضع باید همگی با همفکری یکدیگر چاره اندیشی کنیم.
رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران در ادامه اظهارات خود همچنین از تلاش انجمن متبوعش برای حل مشکلات انبوه سازان از طریق رایزنی با مسئولان دولتی و نیز نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: از مشکلات بارز انبوه سازان موضوع بیمه و مالیات انبوه سازی است که برای رفع این معضل جلسات متعددی با کمیسیون عمران مجلس برگزارکرده ایم و به نتایج مثبتی نیز رسیده ایم.
محتشم خاطرنشان کرد: علاوه براین بخش دیگری از مطالبات انبوه سازان از طریق رایزنی با مقامات مربوطه در وزارت راه و شهرسازی دنبال می شود که البته برای حصول نتیجه در این زمینه لازم است همه انبوه سازان پیگیر مطالباتشان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز