خبرگزاری کار ایران

دریافت قبوض همراه اول از طریق ایمیل

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۵۹

برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات صورتحساب، مشترکین دائمی همراه اول می توانند علاوه بر روش های چاپی، پیامکی و رجوع به پرتال، از طریق ایمیل نیز قبوض خود را دریافت کنند.

همراه اول دریافت قبوض تلفن های دائمی خود را از طریق ایمیل امکانپذیر ساخت.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات صورتحساب، مشترکین دائمی همراه اول می توانند علاوه بر روش های چاپی، پیامکی و رجوع به پرتال، از طریق ایمیل نیز قبوض خود را دریافت کنند.
با توسعه سامانه ۹۹۰۰۰۹ و تکمیل فرآیند اطلاع رسانی به مشترکین دائمی همراه اول، علاوه بر روش های موجود، دریافت صورتحساب ایمیلی نیز برای این مشترکین امکانپذیر شده است.
مشترکین دائمی همراه اول برای دریافت قبوض خود از طریق ایمیل، باید حرف E را به سامانه ۹۹۰۰۰۹ پیامک کنند. پس از ارسال پیامک، نحوه ساخت و ارسال ایمیل بصورت پیامکی آموزش داده شده و مشترک می تواند ایمیل خود را بصورت(به عنوان مثال) «E, n _ ahmadi @ mci. ir» ساخته و به سامانه ارسال کند. در ادامه در صورتی که مشترک خواهان دریافت صورتحساب ماهانه باشد باید E, ۱ را پیامک کند. در صورتی که مشترک انصراف خود را اعلام نکند، مراحل ثبت ایمیل تکمیل شده و سامانه بصورت خودکار آخرین صورتحساب مشترک را به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال می کند.
مشترکین دائمی همراه اول می توانند برای غیرفعالسازی سرویس، E, ۰ را به سامانه ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز