خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت رگولاتوری خبر داد

شرکت‌های برتر اینترنتی در سه ماهه اول سال معرفی شدند

کد خبر : ۱۸۵۳۹۷

از بین ۱۲ شرکت ارائه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت(ASDL)، شرکت‌های آریا رسانه تدبیر و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه اول، شرکت پارسان لین ارتباطات رتبه دوم و داده گستر عصر نوین رتبه سوم را کسب کردند.

معاون نظارت رگولاتوری از ارزیابی اپراتورهای دارنده پروانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت(ADSL) و معرفی ارایه‌کنندگان برتر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن رضوانی گفت: از بین ۱۲ شرکت ارائه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت(ASDL)، شرکت‌های آریا رسانه تدبیر و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه اول، شرکت پارسان لین ارتباطات رتبه دوم و داده گستر عصر نوین رتبه سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه قانونمندی، توسعه و اجرا، تعرفه‌ها، کیفیت سرویس، پشتیبانی و بویژه رضایتمندی مشتریان از شاخص‌های ارزیابی اپراتورهاست، افزود: در این ارزیابی شرکت‌های ندا گستر صبا، پیشگامان توسعه ارتباطات، عصر انتقال داده‌ها به ترتیب رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم و شرکت‌های داده پردازی فن‌آوا و انتقال داده‌های رهام داتک بطور مشترک رتبه هفتم و شرکت مخابرات ایران رتبه هشتم را کسب کردند.

او درباره استفاده از سایر روش‌ها در کنار نظرسنجی از مشترکین و مشارکت آن‌ها در این ارزیابی‌ها اظهار کرد: بزودی سامانه ارزیابی دوره‌ای اپراتورها در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی خواهد شد و مشترکین می‌توانند با همکاری و مشارکت در نظرسنجی‌های این سازمان و با پاسخگویی دقیق به سوالات طرح شده در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت در ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات سهیم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز