خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

تعدد اپراتورهای خدمات ارتباطی شرایط رقابت را فراهم می‌کند

کد خبر : ۱۸۵۳۱۹

ایجاد تعدد اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی متضمن همین موضوع است به نحوی که در حوزه ارائه خدمت به مشترک رقابت به وجود آمده و مشترک حق و امکان انتخاب سرویس از نظر قیمت و کیفیت و شرایط مد نظر خود را می‌یابد.

وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که با تشدید شرایط رقابت بین‌ اپراتورهای تلفن همراه، کاهش تعرفه‌ها به نفع مشترک، افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشترک حاصل شود.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از وظایف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ایجاد فضای رقابتی سالم در ارائه خدمات و تضمین رعایت حقوق کلیه ذینفعان اعم از حاکمیت، اپراتورها و بویژه مردم است.

وی ادامه داد: ایجاد تعدد اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی متضمن همین موضوع است به نحوی که در حوزه ارائه خدمت به مشترک رقابت به وجود آمده و مشترک حق و امکان انتخاب سرویس از نظر قیمت و کیفیت و شرایط مد نظر خود را می‌یابد.

واعظی با اشاره به جدول تعرفه‌های جدید اپراتورهای تلفن همراه گفت: با توجه به سراسری شدن نرخ‌های پایه خدمات و شفاف شدن تعرفه بر اساس نرخ‌های پایه اعلامی، امکان انتخاب بر اساس شرایط جهت کاربران بوجود آمده است.

وی افزود: با امضاء تفاهم نامه رومینگ ملی در مرحله نخست و مبادله تفاهم‌نامه در فاز دوم و در آینده‌ای نزدیک در مرحله بعد بین کلیه اپراتورها و بوجود آمدن شرایط پوشش کامل ارتباطی جهت همه اپراتورهای فعال در حوزه ارائه خدمات تلفن همراه انتظار و پیش بینی ما این است که با تشدید شرایط رقابت، کاهش تعرفه‌های ارائه خدمت در بازار تلفن همراه به نفع مشترکین و افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکین به نحو مطلوب‌تر حاصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز