خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات:

سامانه پاسخگویی سپاس در وزارت ارتباطات، از نقاط قوت این وزارتخانه است

کد خبر : ۱۸۴۷۷۳

سبوحی در بازدید از سامانه پاسخگویی سپاس(۱۹۵)، گفت: پاسخگویی و ارتباط دوسویه با مخاطبان یکی از عناوین مهم در تکریم ارباب رجوع و منشور حقوق شهروندی است که لازم است در این وزارتخانه با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی، فعال و اجرایی شود.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ازسامانه پاسخگویی سپاس در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بازدیدکرد.
به گزارش ایلنا، داود سبوحی در بازدید از سامانه پاسخگویی سپاس(۱۹۵)، گفت: پاسخگویی و ارتباط دوسویه با مخاطبان یکی از عناوین مهم در تکریم ارباب رجوع و منشور حقوق شهروندی است که لازم است در این وزارتخانه با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی، فعال و اجرایی شود.
وی این سامانه را ازنقاط قوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمردو افزود: لزوم تدوین فرایند یکسان و جلوگیری از موازی کاری در پاسخگویی به مراجعان ضروری است.
سبوحی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: در گذشته عدم وجود چنین مرکزی در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات محسوس بود.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ادامه داد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، هماهنگی های لازم بین همه واحدهای فعال در پاسخگویی ضروری است.
وی بر پاسخگویی این سامانه، در کوتاهترین زمان ممکن تاکیدکردوافزود: برای شناخت کاستی ها و بالا بردن کیفیت پاسخگویی، فعالیت سامانه سپاس حائز اهمیت است؛ چرا که ما با شناخت مشکلات، می توانیم برنامه ریزی دقیق و منسجم تری داشته باشیم.
سبوحی پاسخگویی به شکایات را از وظایف اصلی مرکز بازرسی ونظارت مدیریتی عنوان کردوگفت: سامانه سپاس تقویت نظام ارباب رجوع را به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز