خبرگزاری کار ایران

با برنده شدن در مناقصه اطفای حریق قطار شهری اصفهان محقق شد؛

چهارمین حضور تام در پروژه‌های قطار شهری

کد خبر : ۱۸۲۱۰۱

با ابلاغ پروژه سامانه اطفای حریق قطار شهری اصفهان و حومه به شرکت تام، این شرکت چهارمین حضور خود در پروژه‌های قطار شهری را تجربه خواهد کرد.

شرکت تام تاکنون پروژه‌های متعددی در حوزه سیستم‌های اعلام و اطفای حریق به انجام رسانده که از بزرگ‌ترین آنها می‌توان به پروژه سیستم اعلام و اطفای حریق طرح جامع ایران‌خودرو(شامل طراحی و اجرای سیستم‌های متنوع اعلام و اطفای حریق در کارخانه ایران‌خودرو)، سامانه اعلام و اطفای حریق ایران‌خودرو سوریه، سنگال و کارگو ترمینال فرودگاه امام(ره) اشاره کرد.

این شرکت با توجه به توانمندی خود در حوزه اعلام و اطفای حریق، توانست در رقابت با شرکت‌های تخصصی در این حوزه، این پروژه را از آن خود کند.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی سامانه اطفای حریق قطار شهری اصفهان و حومه که شامل اجرای ۱۸ کیلومتر پایپینگ است، به دلیل نیاز به تسریع در راه‌اندازی، قرار است ۵ ماهه و در دو شیفت کاری انجام شود.

در این راستا و با توجه به نیاز کشور در حوزه توسعه سیستم‌های قطار شهری به خصوص در کلان‌شهرها، شرکت تام بخش مهمی از توان اجرایی خود را در این حوزه متمرکز کرده است.

حاصل تلاش شرکت تام در این زمینه پروژه‌هایی مانند قطار شهری کرمانشاه به صورت EPC، تهویه فاز یک مترو تبریز، اعلام و اطفای حریق مترو شیراز و پروژه کنونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز