خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر:

مذاکره با سرمایه گذاران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۲۷

مذاکرات خوب و مناسبی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنی بر سرمایه‌گذاری در بخش هتل فرودگاهی، گردشگری هوایی در فرودگاه بوشهر انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از انجام مذاکراتی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به فرودگاه بوشهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت فرودگاه‌های کشور، عباس محمدی‌ اظهار داشت: ‌مذاکرات خوب و مناسبی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنی بر سرمایه‌گذاری در بخش هتل فرودگاهی، گردشگری هوایی در این فرودگاه انجام شده است.
وی ادامه داد: مجوزهای لازم کسب شده و تنها شهرداری باید مجوز تغییر کاربری فرودگاه را صادر کند تا اقدامات اولیه برای فعالیت‌ها انجام شود زیرا عمده مشکل ما کاربری نظامی زمین‌های فرودگاه است.
محمدی اظهار داشت: سرمایه‌گذار مربوط به هتل فرودگاهی وعده سرمایه‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیارد تومان را برای توسعه این فرودگاه داده که در صورت موافقت و پاسخ نهایی از سوی آنان گام‌های اساسی برای فعالیت‌ها برداشته می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ‌افزود: برای احداثفرودگاه گناوه نیز با بخش خصوصی مذاکراتی صورت گرفته که در مراحل خوبی از مذاکرات قرار داریم.
وی گفت: به‌منظور احداثآشیانه تعمیراتی پرواز(موتور هواپیمای ایرباس) در فرودگاه بوشهر نیز مذاکراتی با بخش خصوصی شده که منتظر جواب نهایی از سوی آنان هستیم.
وی اضافه کرد: از سال گذشته نیز در صدد گسترش فعالیت‌های مشترک با ارگان‌های نظامی در فرودگاه بوشهر هستیم که هنوز قطعی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز