خبرگزاری کار ایران

راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد:

برنامه حرکت قطار تهران - شاهرود به مدت یک ماه تغییر یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۲۲

با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و کاهش تعداد مسافران این مسیر در این ایام، قطار محلی تهران - شاهرود به مدت یک ماه حذف و مسافرانی که قصد عزیمت به شاهرود را دارند می توانند از قطارهای مشابه روزانه تهران - مشهد استفاده کنند.

روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای از جایگزینی قطار روزانه تهران - مشهد به جای قطار محلی تهران - شاهرود از ۱۱ تیر ماه جاری به مدت یک ماه خبر داد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه تاکید شده است، به دنبال بازسازی و تعمیر خطوط ریلی محور تهران - شاهرود و به منظور کاهش بار ترافیکی شبکه ریلی، مسافرانی که قصد عزیمت به شاهرود را دارند، می توانند از قطارهای مشابه روزانه تهران - مشهد استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و کاهش تعداد مسافران این مسیر در این ایام، قطار محلی تهران - شاهرود به مدت یک ماه حذف و مسافرانی که قصد عزیمت به شاهرود را دارند می توانند از قطارهای مشابه روزانه تهران - مشهد استفاده کنند.

همچنین روابط عمومی راه آهن طی اطلاعیه ای از استرداد ۵۰ درصد بهای بلیت مسافران سالن های ۱ و ۴ ترن ست مشهد – تهران مورخ ۷/۴ / ۹۳ خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است که راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در پی خرابی سیستم تهویه سالن ۴ و دود گرفتگی سالن ۱ ترن ست مشهد - تهران، به مسافرین این سالنها ۵۰ درصد بهای بلیت بازگردانده خواهد شد و مسافرین سالنهای مذکور با مراجعه به آژانس های سراسر کشور می توانند ۵۰ درصد هزینه بلیت خود را دریافت کنند.

گفتنی است در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافرین گرامی و با توجه به نقص فنی در برخی ترن ست ها، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت حمل و نقل ریلی رجا را مکلف به تعمیر و بازسازی این ترن ست ها کرده است که بعد از انجام تعمیرات و اخذ تایید معاونت ناوگان شرکت راه آهن، ترن ست ها مجاز به سیر در مسیرهای تعیین شده خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز