خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

لزوم ایجاد حرکت هماهنگ و سیستمی بین ۵ بخش اصلی صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۷۱

در حوزه هوانوردی نسبت به صدور مجوزهای بهره‌برداری از سوی سازمان اقدام شده است ضمن آنکه نظارت بر سامانه مدیریت ایمنی در این عرصه قوی است.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: سازندگان، ارائه‌دهندگان خدمات، بخش‌های فرودگاهی، فضاهای عملیاتی و دستگاه‌های نظارتی ۵ بخش اصلی صنعت حمل و نقل هوایی هستند که باید در تعاملی سیستمی با یکدیگر به ارتقاء ایمنی بپردازند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانگیریان امروز در همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی اظهار داشت: ایمنی وضعیت و یا حالتی است که در آن احتمال آسیب به جان و اموال به قدر قابل قبولی کاهش یابد.

وی افزود: در حوزه هوانوردی نسبت به صدور مجوزهای بهره‌برداری از سوی سازمان اقدام شده است ضمن آنکه نظارت بر سامانه مدیریت ایمنی در این عرصه قوی است.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: این همایش به منظور تبادل نظر و ارائه دستاوردهای ایمنی در حوزه هوانوردی برگزار می‌شود.

جهانگیریان بیان کرد: ایمنی به عنوان یک عنصر کلیدی در صنعت حمل و نقل هوایی مورد توجه صاحب‌نظران و فعالان بخش است.

وی اضافه کرد: بحران ناشی از سانحه هوایی علاوه بر تأثیرات اقتصادی دارای تبعات سیاسی و اجتماعی است.

وی یادآور شد: موضوع ایمنی در سطح همه نهادهای سیاست‌گذار حمل و نقل در صدر و از الزامات است.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در ایران نیز با توجه به اهداف و تعهدات بین‌المللی ارتقاء ایمنی صنعت در اولویت است.

وی افزود: اطلاعات آماری نشان می‌دهد از ۱۲ کشور منطقه، ایران جزء ۶ کشوری است که در ۱۵ سال اخیر سوانح هوایی مرگبار داشته است بنابراین تلاش در جهت ارتقاء ایمنی از الزامات است.

وی بیان کرد: دست‌اندرکاران صنعت در ۵ بخش سازندگان، ارائه ‌دهنده خدمات، فرودگاه‌ها، فضاهای عملیاتی و دستگاه‌های نظارتی باید به صورت سیستمی و گروهی عمل کنند.

وی تأکید کرد: ایمنی حاصل عملکرد این ۵ بخش است و بدون مشارکت آنها به هدف نمی‌انجامد بنابراین در این کارگروه تعامل و حرکت سیستمی الزامی است.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: این همایش قصد دارد تا با ایجاد محیطی کارآمد در تبادل نظریات، زمینه ایجاد تعامل متقابل بین بازیگران اصلی صنعت را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز