خبرگزاری کار ایران

کاربران اینترنت همراه چین ۱۱ برابر جمعیت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۵۱

وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین در گزارش خود عنوان کرده است که به دنبال توسعه سریع فناوری اینترنت و گسترش وسعت بانک متصل به اینترنت، فرصت‌هایی برای توسعه برنامه‌های ویدیویی، تجاری و موسیقی در تلفن همراه نیز فراهم شده است.

تعداد کاربران اینترنت همراه در چین به ۸۵۷ میلیون نفر رسیده است که بیش از ۱۱ برابر کل جمعیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین با انتشار داده‌هایی اعلام کرد که تا پایان ماه مه سال جاری میلادی شمار کاربران اینترنتی که از پایانه‌های همراه وصل می‌شوند به ۸۷۵ میلیون نفر رسیده است که از این تعداد کاربران اینترنتی تلفن همراه ۸۲۰ میلیون نفر اعلام شده است.

بر اساس آمار تا پایان ماه مه، مشترکین تلفن همراه در چین به یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون نفر رسیده است که حدود ۶۰ درصد آنها با تلفن همراه وارد اینترنت می‌شوند.

همچنین از ماه ژانویه تا مه سال جاری، مشترکین شبکه تلفن همراه نسل سوم و چهارم به ۷۰ میلیون نفر افزایش یافته و این رقم به ۴۷۲ میلیون رسید.

به گزارش رادیو چین، وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین در گزارش خود عنوان کرده است که به دنبال توسعه سریع فناوری اینترنت و گسترش وسعت بانک متصل به اینترنت، فرصت‌هایی برای توسعه برنامه‌های ویدیویی، تجاری و موسیقی در تلفن همراه نیز فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز