خبرگزاری کار ایران

چراغ سبز ایرانسل به همراه اولی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۹۷

اپراتور دوم تلفن‌همراه اعلام کرده که از فردا تعرفه مکالمات سیم‌کارت دائمی را کاهش خواهد داد.

ایرانسل از فردا نرخ مکالمه سیم‌کارت دائمی را کاهش می‌دهد. این در حالی است که از ۲۵ میلیون مشترک این اپراتور تنها یک میلیون دائمی هستند و به نظر می‌رسد هدف اصلی این کاهش نرخ، فرش قرمز برای مهاجرت همراه اولی‌های دائمی به ایرانسل باشد.

به گزارش ایلنا، اپراتور دوم تلفن‌همراه اعلام کرده که از فردا تعرفه مکالمات سیم‌کارت دائمی را کاهش خواهد داد. به این ترتیب تعرفه مکالمه خارج شبکه(تماس به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) با سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال بود دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال محاسبه خواهد شد تا در نهایت تعرفه سیم‌کارت دائمی ایرانسل، کمترین تعرفه سیم‌کارت دائمی باشد.
یک سوی این کاهش نرخ، ایجاد مزیت برای مشترکان دائمی فعلی ایرانسل و همچنین ایجاد مزیت رقابتی و تشویقی برای خریداران جدید این نوع سیم‌کارت‌‌ است.
ایرانسل ۲۵ میلیون مشترک دارد که یک میلیون آنها دائمی هستند و در این میان ۲۴ میلیون مشترک از تخفیف بی‌نصیب ماندند.
از سوی دیگر به نظر می‌رسد هدف اصلی این کاهش نرخ، یک میلیون مشترک دائمی ایرانسل نباشد؛ زیرا در این صورت اپراتور برای کاهش تعرفه سیم‌کارت اعتباری که ۹۰ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند اقدام می‌کرد. این احتمال می‌رود که کاهش نرخ‌های دائمی، با نگاه به مجوز ترابرد پذیری شماره تلفن‌همراه است که در آینده صادر خواهد شد تا اگر مشترکان دائمی همراه اول اگر از اپراتور اول راضی نبودند، با حفظ شماره خود، تعرفه‌های پایین‌تر ایرانسل آنها را به تغییر اپراتور و مهاجرت از همراه اول به ایرانسل سوق دهد.
۱۶ میلیون مشترک دائمی همراه اول و وابستگی آنها به شماره ۰۹۱ همواره نقطه قوت اپراتور اول محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز