خبرگزاری کار ایران

وزارت راه وشهرسازی:

یارانه «اجاره​بها» هنوز تصویب نشده است

کد خبر : ۱۶۷۸۵۸

جزئیات برنامه مسکن اجتماعی از جمله پرداخت ماهانه شش میلیون و ۵۰۰ هزار ریال(۶۵۰ هزار تومان) به عنوان بن اجاره به سرپرستان خانوارهای دهک های یک و ۲ هنوز نهایی نشده است.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جزئیات برنامه مسکن اجتماعی از جمله پرداخت ماهانه شش میلیون و ۵۰۰ هزار ریال(۶۵۰ هزار تومان) به عنوان بن اجاره به سرپرستان خانوارهای دهک های یک و ۲ هنوز نهایی نشده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در حال حاضر طرح جامع مسکن و به ویژه مسکن اجتماعی در کمیته های کارشناسی در دست بررسی است و هنوز این طرح ها نهایی نشده و پیش نویس هایی که در این زمینه به مراکز واجد شرایط برای اعلام نظر و بررسی ارسال شده است جنبه اجرایی و مصوب شده ندارد.

انتشار برخی مطالب در این خصوص توسط افرادی با سمت های مختلف هنوز جنبه اجرایی و مصوب پیدا نکرده است و تاکید می شود در صورت تصویب و نهایی شدن هر طرحی در زمینه مسکن موضوع از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

یادآور می شود، پیش از این اعلام شده بود که دولت در نظر دارد در مسکن اجتماعی ۶۰ درصد اجاره بها را به صورت یارانه(بن اجاره) پرداخت کند و این پرداخت از طریق سپرده گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی(یک هزار و۵۰۰ میلیارد تومان) در بانک ها با نرخ ۲۳ درصدی است تا به این ترتیب سالانه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال(۳۴۰ میلیارد تومان) سود عاید دولت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز