خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری بر ضرورت کاهش اتلاف زمان سفر مردم تاکید کرد

کد خبر : ۱۵۹۲۷۸

فروش اینترنتی بلیت این امکان را فراهم می کند تا مسافران بدون تلف کردن وقت و مراجعه حضوری به پایانه ها، از منزل بلیت خود را تهیه کنند و این یعنی حفظ ارزش وقت و کرامت انسانی است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وقت مردم را ارزشمند دانست و بر ضرورت ایجاد امکانات مناسب با هدف کاهش اتلاف زمان سفر مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسماعیل غلامی افزود: با افزایش پایانه ها علاوه بر ارتقا رفاه حال مردم، از صرف هزینه های زیاد نیز جلوگیری می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان آنکه حمل و نقل یک موضوع راهبردی است، افزود: حفظ کرامت انسانها برای ما اهمیت زیادی دارد و معیار تمام تلاشهای ما دربخش حمل و نقل جاده ای درخدمت رسانی به مردم تجلی پیدا می کند.

وی سپس با اشاره به مزیت های فروش بلیت اینترنتی، یادآور شد: فروش اینترنتی بلیت این امکان را فراهم می کند تا مسافران بدون تلف کردن وقت و مراجعه حضوری به پایانه ها، از منزل بلیت خود را تهیه کنند و این یعنی حفظ ارزش وقت و کرامت انسانی است.

غلامی تاکید کرد: اگر قرار است ایمنی برقرار شود و مردم نیز از سفرهای خود لذت ببرند باید امکانات در خور و شایسته برای آنان فراهم شود و در این راستا نوسازی ناوگان که عامل تولید ثروت و جذب گردشگر است، یکی از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: در بحثمربوط به تجمیع امکانات در مجتمع های خدماتی - رفاهی تلاش ما بر این است که تمام امکانات جهت استفاده مسافران و رانندگان در یک جا مستقر و از پراکندگی آنان جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز