خبرگزاری کار ایران

آموزش تخصصی کنترلرهای مراقبت پرواز سوریه در فرودگاه امام خمینی(ره)

کد خبر : ۱۵۹۰۰۱

با توجه به سطح بالای علمی کنترلرهای مراقبت پرواز ایران و برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز آموزشی در این امر و بر اساس توافق سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشور جمهوری سوریه مقرر شده که این دور آموزشی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شود.

رییس اداره مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از برگزاری آموزش تخصصی کنترلرهای مراقبت پرواز ۵۲ نفر از کنترلرهای برج مراقبت پرواز سوریه در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مجتبی شمس ن‍ژاد افزود: این دوره آموزشی به مدت دو ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به سطح بالای علمی کنترلرهای مراقبت پرواز ایران و برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز آموزشی در این امر و بر اساس توافق سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشور جمهوری سوریه مقرر شده که این دور آموزشی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شود.

رییس اداره مراقبت پرواز فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) یادآور شد: پیشتر در بازدید مسئولان سازمان هواپیمایی سوریه از توانمندیهای مراقبت پرواز و امکانات و تجهیزات آموزشی در این فرودگاه توافق شد از اول خرداد ماه سال جاری دوره های تخصصی مذکور برای ۵۲ نفر از کنترلرهای برج مراقبت پرواز سوریه در فرودگاه امام طی ۶۰ روز برگزار شود.

وی با اشاره به درآمد و سود اقتصادی ناشی از برگزاری چنین دوره های آموزشی در کشور اظهار داشت: قطعاً برگزاری این دوره ها آموزشی علاوه بر ایجاد اعتبار بالای علمی در سطح منطقه، موجب کسب درآمدهای ارزی قابل توجهی به ازای آموزش های برنامه ریزی شده نیز خواهد شود که امیدواریم این شروعی تازه برای دستیابی به توسعه های آموزشی و نیل به اهداف برنامه ریزی شده در این بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز