خبرگزاری کار ایران

یک هواپیمای حامل ۲۰ اسرائیلی در تهران فرود اضطراری کرد

کد خبر : ۱۵۰۸۴۸

در پی فرود هواپیما مسافران اسرائیلی دچار ترس شدند اما کادر هدایت کننده هواپیمای ترکیه‌ای به این مسافران اطمینان دادند که امنیت آن‌ها حفظ می‌شود و هیچ اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.

یک هواپیمای مسافربری ترکیه که حامل ۲۰ مسافر اسرائیلی بود، در تهران فرود اضطراری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری معا، این هواپیمای مسافربری که از شهر «استانبول» ترکیه عازم شهر «بمبئی» هند بود در زمان عبور از حریم هوایی ایران و در پی سکته قلبی یکی از مسافران و نیاز به درمان فوری مجبور به فرود اضطراری در تهران شد.

پایگاه اینترنتی عبری «والاه» در این زمینه نوشت که پس از فرود اضطراری این هواپیما تیم پزشکی ایرانی داخل هواپیما شده و مسافر بیمار را برای درمان به یکی از بیماستان‌های تهران منتقل کردند.

والاه افزود که در پی فرود هواپیما مسافران اسرائیلی دچار ترس شدند اما کادر هدایت کننده هواپیمای ترکیه‌ای به این مسافران اطمینان دادند که امنیت آن‌ها حفظ می‌شود و هیچ اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.

این پایگاه اینترنتی در ادامه نوشت که هیچ نیروی امنیتی ایرانی وارد هواپیما نشد و گذرنامه‌های مسافران نیز بررسی نشد.

هواپیمای مسافربری ترکیه پس از یک ساعت فرود در تهران، پرواز خود را به سمت بمبئی ادامه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز