خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبرداد:

افزایش ۱۰۰درصدی بودجه سازمان راهداری در سال آتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۱۷

نوسازی ناوگان و استفاده از سیستم هوشمند در جاده‌ها، از مهم‌ترین طرح‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۳ خواهد بود.

معاون وزیرراه و شهرسازی از افزایش صد درصدی سازمان راهداری در سال ۹۳خبر داد.

داوود کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطب با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های سازمان راهداری در سال آینده گفت: نوسازی ناوگان و استفاده از سیستم هوشمند در جاده‌ها، از مهم‌ترین طرح‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۳ خواهد بود.

وی افزود: بهسازی مستمر راه‌های کشور از برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پایان سال جاری است.

معاون وزیرراه و شهرسازی با اشاره به عدم اعتبار کافی برای نگهداری مطلوب راههای کشور گفت: در حال حاضر اعتبارات سازمان برای نگهداری مطلوب راه‌ها کفایت نمی کند.

وی همچنین از افزایش بودجه این سازمان در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با حمایتی که وزیر راه و شهرسازی و مساعدت معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری، بودجه سال ۹۳ این سازمان افزایش قابل توجهی خواهد داشت، بر اساس لایحه بودجه سال آینده، بودجه سال ۹۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به مصوب سال ۹۲ تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای افزود: پیش‌بینی می‌شود بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال آینده ۲۳ هزار میلیارد ریال باشد که تقریبا ۵۰ درصد آن از محل منابع داخلی سازمان و ۵۰ درصد دیگر از محل بودجه عمومی تامین خواهد شد.

کشاورزیان تاکید کرد: هر چند گام هایی که در سال جاری برداشته شده اقدامات قابل توجهی است اما همچنان سازمان راهداری برای اجرای پروژه‌ها و نگهداری مطلوب راهها بودجه بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: البته افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه سازمان راهداری در شرایطی که بودجه اغلب دستگاه‌ها کاهش داشته اقدام بسیار خوبی در جهت توسعه راه‌ها و نگهداری در این حوزه بوده و نشان دهنده توجه دولت به امر راهداری است و البته به نظر می‌رسد افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه، نیاز سازمان راهداری را در سال ۹۳ را تامین نخواهد کرد و کماکان باید بودجه بیشتری به راهداری اختصاص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز