خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور

سرویس پرداخت موبایل جایگزین دستگاه‌های کارتخوان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۱

این سرویس برای ارسال کالا یا خدمات غیرحضوری درنظر گرفته شده و برای نخستین بار است که در کشور عرضه می‌شود

یک شرکت داخلی موفق به ارایه سرویسی بومی شده که براساس آن سرویس پرداخت موبایل بر بستر کدهای دستوری USSD می‌تواند جایگزین دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی - POS - شود.

به گزارش ایلنا، این سرویس که با نام سرویس پذیرندگی در پرداخت موبایلی در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد امکان خریدهایی که نیاز به پرداخت از طریق POS دارند را با استفاده از تلفن همراه و واردکردن کدهای دستوری USSD ممکن می کند به این ترتیب کاربر در هر مکانی با استفاده از موبایل امکان پرداخت خواهد داشت.

این سرویس با توجه به فراگیری سرویس‌های پرداخت موبایل در کشور، علاوه بر خدمات پرداخت قبض، رویت صورت حساب و خرید شارژ امکان پرداخت مبالغ خرید کالا و خدمات را فراهم می کند.

امیر حسام حسنی مدیر بازاریابی شرکت ارائه دهنده این خدمات دراین باره گفت: ایده ایجاد سرویس ۷۷۰* امکان انجام عملیات دستگاههای POS را توسط کدهای USSD برقرار می کند تا کاربر در هر جا بتواند بدون نیاز به وسایل پرداخت الکترونیک امکان پرداخت داشته باشد.

وی با بیان اینکه این سرویس برای ارسال کالا یا خدمات غیرحضوری درنظر گرفته شده و برای نخستین بار است که در کشور عرضه می‌شود، ادامه داد: به این صورت که فروشنده کالا(پذیرنده) یک قرارداد پذیرندگی رایگان با ارائه دهنده سرویس امضا می‌کند و با فعال شدن سرویس، برای مشتری‌های خود، پس از ارسال کالا یا ارائه خدمات غیرحضوری، روی موبایل مشتری، فاکتور خرید را می‌فرستد. پس از آن مشتری با تایید پرداخت از طریق کدهای دستوری، فاکتور را از حساب بانکی متصل به سیم کارت خود پرداخت می کند و پول به حساب پذیرنده(فروشنده) واریز می شود.

مدیر بازاریابی اینفوتک با اشاره به امنیت پرداخت و اعتبار بانکی این سرویس گفت: این سرویس زیر نظر طرح شاپرک بانک مرکزی راه اندازی شده و برروی تمامی گوشی های موبایل و سیم کارتهای رایج کشور قابل استفاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز