خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری به ایلنا خبر داد:

فروش اجباری خانه‌های خالی درصورت اضطرار

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۳

در صورتی که مالک نخواهد نسبت به فروش یا اجاره واحدهای خود اقدام عاجل کند، فروش یا اجاره اجباری این واحدها منعی ندارد.

مجلس آمادگی خود را برای تدوین قانونی اعلام کرد که براساس آن مالکان خانه‌های خالی، مجبور به فروش یا اجاره این واحدها خواهند شد، موضوعی که موافقان و مخالفان زیادی را در استفاده از زور درقبال صاحبخانه‌ها در پی داشته است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: فروش یا اجاره اجباری خانه‌های خالی در صورت اضطرار بلامانع است.

سیدرضا اکرمی با اعلام اینکه در صورتی که مالک نخواهد نسبت به فروش یا اجاره واحدهای خود اقدام عاجل کند، فروش یا اجاره اجباری این واحدها منعی ندارد.

مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به انتخاب افراد ازبین زندگی فردی یا اجتماعی بیان کرد: اگر قرار است زندگی اجتماعی را انتخاب کنیم باید به الزمات آن تن در دهیم که اجاره خانه‌های خالی توسط مالکان آن نیز یکی از این موارد است.

حجت‌الاسلام اکرمی در انتها تاکید کرد: در صورتی که مالکان نسبت به اجاره یا فروش واحدهای مسکونی‌شان بی‌تفاوت عمل کنند، نظام جمهوری اسلامی باید مالکان را تشویق به اجاره و یا فروش واحدهایشان کند در صورتی که باز مالکان از این کار سر باز زنند و اضطرار در کار باشد فروش یا اجاره اجباری این واحدها بلامانع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز