خبرگزاری کار ایران

جزییات حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس شوای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۵۹۹

اقبال شاکری درباره موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مجلس با حضور وزیر راه شهرسازی گفت:‌ گزارش کمیسیون عمران و وزیر راه و شهرسازی درباره قانون جهش تولید مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در مجلس مطرح شد و وزیر راه و شهرسازی، رییس کمیسیون عمران، سه عضو این کمیسیون و سه نماینده مجلس در این باره صحبت کردند.

به گزارش ایلنا، اقبال شاکری درباره موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مجلس با حضور وزیر راه شهرسازی گفت:‌ گزارش کمیسیون عمران و وزیر راه و شهرسازی درباره قانون جهش تولید مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در مجلس مطرح شد و وزیر راه و شهرسازی، رییس کمیسیون عمران،  سه عضو این کمیسیون و سه نماینده مجلس در این باره صحبت کردند.

وی ادامه داد:‌ درباره موضوعاتی از جمله تخلف بانک‌ها در مسئولیت خود مبنی بر اختصاص 20 درصد تسهیلات به بخش ساخت مسکن، عدم تامین مالی برای صندوق ملی مسکن  صحبت شد. قرار است صندوق ملی مابه التفاوت هزینه‌های نظام مهندسی و شهرداری را تامین کند و هم برای ساخت پروژه‌های مشاعات از جمله درمانگاه، فضای سبز، مراکز فرهنگی، راه های دسترسی و ... از منابع این صندوق استفاده شود.

عضو کمیسیون عمران درباره مابقی موضوعات گفت: دلایل عدم اجرای قانون مالیات بر قانون خانه‌های خالی، برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، برخورد با بانک ها و موسسات دولتی و خصوصی که به ساخت و ساز مسکن پرداختند و تولیدات خود را احتکار کردند، دستگاه های اجرایی که باید اراضی خود را در اختیار  وزارت راه وشهرسازی قرار می‌دادند اما استنکاف کردند از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود که  باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز