خبرگزاری کار ایران

ایلنا منتشر کرد؛

فایل صوتی وزیر راه و شهرسازی درباره ثبت نام مجردها در طرح جهش تولید مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۷۴

در حالی که روز گذشته «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از امکان ثبت‌نام مجردها در سامانه ثمن برای ثبت نام در مسکن دولتی –جهش تولید مسکن- خبر داده بود، امروز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی گفته‌های وزیر را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، روز گذشته وزیر راه وشهرسازی در پاسخ به این سوال ایلنا که ثبت نام مجردها چه شرایطی دارد، تنها به بیان این موضوع که «تمام مجردهای بالای 18 سال می‌توانند ثبت نام کنند» اکتفا کرد.

این مصاحبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر انجام شد و به دلیل اینکه حال جسمی آقای وزیر مساعد نبود و به سختی مسیر را طی می‌کرد، محافظان وزیر اجازه ادامه مصاحبه را ندادند.

خبرگزاری ایلنا، به دنبال بداخلاقی و انتشار غیرحرفه‌ای اطلاعیه روابط عمومی این وزراتخانه مبنی بر اینکه محتوای این مصاحبه‌ صحت نداشته، فایل صوتی این مصاحبه را منتشر می کند.

این رفتار روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی نشان دهنده این است که یا وزیر راه و شهرسازی در جریان جزئیات طرح نیست چراکه گفته می‌شود آقای قاسمی به دلیل بیماری در تمام جلسات این وزارتخانه حضور ندارد یا اینکه روابط عمومی این وزارتخانه هماهنگی‌های لازم را با آقای وزیر نداشته است.

 

حجم فایل صوتی: ۲۳۳.۰۶K | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۰:۱۴ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز