خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق خبرداد:

بزرگترین رویداد تخصصی صنعت ساختمان کشور در نجف

کد خبر : ۱۱۰۹۰۸

به دنبال هماهنگی‌های انجام شده با کنسولگری ایران در نجف و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، موضوعات کاری مختلفی در حوزه صنعت ساختمان، انبوه‌سازی و سرمایه گذاری و خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی فی ما بین شرکت‌های ایرانی و عراقی توافق شود.

با هدف ایجاد فضای اقتصادی و تجاری ویژه در صنعت ساختمان کشور و توسعه بیش از پیش روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق و همچنین با توجه به افزایش سطح تقاضا در حوزه انبوه سازی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته همزمان با پنجمین جشنواره توسعه کسب و کار با کشور عراق، نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران نیمه دوم بهمن ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی نجف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظمی قمی دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق گفت: در این نمایشگاه فعالان حوزه صنعت ساختمان با همکاری و مشارکت انجمن‌های تخصصی و تشکل‌های مرتبط جدیدترین دستاوردها و توانمندیهای خود را در بخش‌های ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات، انبوه سازی، بالابرها، آهن آلات، قطعات پیش ساخته، پوشش های کف، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی، آبیاری، خانه های پیش ساخته، لوازم بهداشتی، تعاونی‌های مسکن و تشکل‌ها، پیمانکاران، ناظران، مشاوران، مهندسین عمران، سیستم‌های تصفیه فاضلاب محوطه‌سازی و صنایع و تجهیزات وابسته در حوزه صنعت ساختمان، به معرض نمایش خواهند گذاشت.

قمی همچنین در ادامه اضافه کرد: به دنبال هماهنگی‌های انجام شده با کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف و برنامه ریزی های صورت گرفته، در این نمایشگاه ۵ روزه از بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی کشور عراق در این رویداد ویژه موضوعات کاری مختلفی در حوزه صنعت ساختمان، انبوه‌سازی و سرمایه گذاری و خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی فی ما بین شرکت‌های ایرانی و عراقی توافق شود.

گفتنی است این نمایشگاه و جشنواره جانبی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی نجف اشرف به مدت ۵ روز در تاریخ ۲۶ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز