خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

دریافت مالیات از خانه‌های خالی تجدیدنظر کلی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۸۸

توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت است و نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی دارد تا بتوان میزان امکانات حمل و نقل ریلی را با جمعیت متناسب کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حتما درخصوص دریافت مالیات از خانه‌های خالی تجدیدنظر کلی می‌کنیم ولی این موضوع زمان می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ عباس آخوندی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اتوبان تهران - قم گفت: در این رابطه یک تقسیم کار بین وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، مسکن، کشور و صنایع صورت گرفت تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای حل این مشکل اولویت را به بخش حمل و نقل می‌دهیم، افزود: توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت است و نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی دارد تا بتوان میزان امکانات حمل و نقل ریلی را با جمعیت متناسب کرد.
آخوندی در خصوص اینکه قیمت مسکن ۲۰ درصد حباب‌ دارد، گفت: در مورد قیمت مسکن بررسی نداشته‌ام و باید آن را مورد بررسی قرار دهم و فعلا نمی‌توانم نظری دهم.

وی افزود: حتما درخصوص دریافت مالیات از خانه‌های خالی تجدیدنظر کلی می‌کنیم ولی این موضوع زمان می‌برد.

وی همچنین ارائه برنامه‌های این وزارتخانه برای مالیات اراضی را به جلسات بعدی موکول کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز