خبرگزاری کار ایران

جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان IT ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۷

جهانگرد پیش از این بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات دولت، مسؤل تدوین برنامه توسعه‌ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران(تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ اجلاس جهانی سران جامعه‌ اطلاعاتی، فعالیت داشته است.

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس نصرالله جهانگرد به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، ‌ در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای مهندس نصرالله جهانگرد

با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای مهندس علی حکیم جوادی در طول تصدی سمت رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

گفتنی است، جهانگرد پیش از این بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات دولت، مسؤل تدوین برنامه توسعه‌ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران(تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ اجلاس جهانی سران جامعه‌ اطلاعاتی، فعالیت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز