خبرگزاری کار ایران

هاشمی معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۴

سید مجتبی هاشمی پیش از این در سمتهای رئیس مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن، پژوهشگاه علوم بنیادی و سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته است.

طی حکمی از سوی دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس سید مجتبی هاشمی به سمت معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش ایلنا، ‌ در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای مهندس سید مجتبی هاشمی

با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتظار می رود تا با حمایت از کل زنجیره تحقیق و توسعه، فناوری، تولید و ورود محصولات داخلی به بازارهای داخلی و خارجی از کلیه شرکتهای دانش بنیان و فعالیت های دانشگاههای کشور پشتیبانی نمایید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است، ‌ سید مجتبی هاشمی پیش از این در سمتهای رئیس مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن، پژوهشگاه علوم بنیادی و سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز