خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه وشهرسازی در گفت وگو با ایلنا:

هیچ پروژه جدیدی در سال آینده کلنگ زنی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۰۷

اولویت ساخت پروژه های نیمه تمام با راه های روستایی مناطق محروم است و راه های روستایی استان های آذربایجان شرقی، کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و شمال استان خوزستان که بیشترین محرومیت را در این بخش دارند در اولویت قرار دارند.

معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه هیچ پروژه ای از سال ۹۳ برای اتمال و ساخت به سال ۹۴ موکول نمی شود، گفت: تمام پروژه های تعریف شده برای سال ۹۳ تا پایان سال مالی به افتتاح می رسد.

سید حسین میرشفیع در گفت وگو با ایلنا درباره برنامه و اولویت های وزارت راه در بخش راه های روستایی برای سال آینده گفت: در سال آینده هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نخواهد شد و اجرای پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی از سر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه به معاونت راه های روستایی امسال بودجه ملی اختصاص نیافته بود، اظهار کرد: تا کنون از بودجه استانی که برای این بخش تصویب شده بود، به طور میانگین در سطح استان های کشور حدود ۴۵ درصد از اعتبارات تخصیص داده شده و وزارت نفت هم از ۶۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه ای سهم وزارت راه تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان آن را در اختیارمان گذاشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان سال مالی یعنی تا تیر ماه سال آینده تمام اعتبارات این بخش تخصیص داده شود، گفت: برنامه معاونت راه های روستایی این بود که تا پایان امسال ۲۵۰۰ کیلومتر راه جدید روستایی و ۱۰۰۰ کیلومتر روکش های راه های روستایی را آسفالت کند که با تخصیص اعتبارات تا این پروژهها تا تیرماه به اتمام می رسد.

میرشفیع تا تاکید بر اینکه پروژه جدید سال آینده تعریف نمی شود مگر برای مناطق بسیار محروم تصریح کرد: اولویت ساخت پروژه های نیمه تمام با راه های روستایی مناطق محروم است و راه های روستایی استان های آذربایجان شرقی، کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و شمال استان خوزستان که بیشترین محرومیت را در این بخش دارند در اولویت قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز