خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی شرکت های کنترل و بازرسی ساختمان:

پس از اجرای مسکن مهر، دره بهشت به دره جهنم تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۰۱

پیش از اینکه طرح مسکن مهر به اجرا برسد، ‌ شرکت بین المللی " مکس میکر " ساخت پروژه ساختمان دره بهشت پردیس را برعهده داشت اما پس از اجرای مسکن مهر، ‌ دره بهشت پردیس به دره جهنم تبدیل شد.

رییس انجمن صنفی شرکت های کنترل و بازرسی ساختمان با بیان اینکه قرار نبود مسکن مهر به این شیوه به اجرا برسد، گفت: پیش از اینکه طرح مسکن مهر به اجرا برسد، ‌ شرکت بین المللی " مکس میکر " ساخت پروژه ساختمان دره بهشت پردیس را برعهده داشت اما پس از اجرای مسکن مهر، ‌ دره بهشت پردیس به دره جهنم تبدیل شد.

اصغر کاردوست در گفت و گو با ایلنا ادامه داد: اجرایی شدن طرح مسکن مهر شرکت های بین المللی و خارجی معتبر که برای سرمایه گذاری به ایران امده بودند را فراری داد و شرکت هایی مانند کوزو که برای اجرای مسکن مهر به ایران آمده بودند، تکنولوژی جدید با خود به کشور نیاوردند.

وی افزود: ‌گفته می شود، شرکت ترکیه ای کوزو که اجرای بخشی از مسکن مهر پرند به ان واگذار شد، ‌ با روش صنعتی سازی ساخت و ساز کرده اما آقای رحمان گلزار ۳۷ سال قبل با تکنولوژی بالاتری از صنعتی سازی اکباتان را ساخت.

رییس انجمن صنفی شرکت های کنترل و بازرسی ساختمان تاکید کرد: ‌کوزو تنها برای تهاتر پول گاز با ترکیه به ایران آمد نه به خاطر بکارگری تکنولوژی خاصی در ساختمان سازی.

کاردوست با بیان اینکه سیاست های اشتباه در بخش مسکن باعثشد عده ای یک شبه ثروتمند شوند، گفت: معتقدم در حوزه مسکن دچار شعار زدگی شده ایم و واقعیت این است که دولت باید برای قشر پردرآمد برنامه داشته باشد نه فقط دو دهک پایین.

وی ادامه داد: ‌ اگر دولت همین پردیس را برای قشر مرفه می ساخت می توانست بخشی از نیاز ثروتمندان به مسکن را با هزینه خودشان پاسخ دهد و با رفع نیاز ثروتمندان، نرخ مسکن در بازار تهران کاهش می یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز