خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن در گفت و گو با ایلنا: ‌

۴۹ هزار مورد تخلف ساختمانی خارج از طرح هادی را گزارش کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۶۹

مهم ترین تخلفات مربوط به ساخت و ساز در اراضی ملی به ویژه اراضی مرغوب کشاورزی می شود که متاسفانه اغلب این تخلفات خارج از طرح هادی انجام شده است.

معاون بنیاد مسکن با اشاره به این که بنیاد مسکن مسئول رسیدگی و برخورد با تخلفات ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی روستایی نیست، ‌ گفت: ‌بنیاد مسکن با توجه به نقشی که در تهیه طرح هادی دارد تا به حال ۴۹ هزار مورد تخلفات ساختمانی خارج از طرح هادی در روستاها را به دستگاه های متولی گزارش داده است.

احمد شاملو در گفت و گو با ایلنا با اشاره به تخلفات صورت گرفته، ادامه داد: ‌ اشخاصی در روستاها اقدام به ساخت و سازهایی خارج از ضوابط و مقررات طرح هادی کرده اند و عده ای هم در اراضی ملی و در اراضی مرغوب کشاورزی ویلا سازی کرده اند و بخشی دیگر هم خارج از الزامات و موارد مذکور در پروانه ساخت و ساز کرده اند.

وی افزود: ‌ دستگاه های متولی مانند سازمان امور اراضی، ‌ کمیسیون ماده ۹۰ و… در برخی از این پروژه ورود کرده اند و در برخی از موارد هم متاسفانه با متخلفان برخورد نشده است.

معاون بنیاد مسکن تاکید کرد: ‌ مهم ترین تخلفات مربوط به ساخت و ساز در اراضی ملی به ویژه اراضی مرغوب کشاورزی می شود که متاسفانه اغلب این تخلفات خارج از طرح هادی انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز