خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با ایلنا:

بودجه عمرانی تنها بر روی کاغذ افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۷۰

چیزی که آقای نوبخت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی از ان حرف می زند غیر کارشناسی و غیر منطق است و تا کنون هم بخش خصوصی از این پیشنهاد دولت استقبال نکرده است.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه قطعا افزایش بودجه عمرانی در سال آینده محقق نمی شود، گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت به ۴۰ دلار و کاهش درامدهای دولت، بودجه تخصیص داده شده به پروژه های عمرانی برای سال آینده محقق نمی شود و بودجه عمرانی را تنها بر روی کاغذ افزایش دادند.

علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به لزوم ساخت زیربناهای حمل و نقل و اولویت بخشیدن به آن، ادامه داد: از بیش از ۱۷۰هزار کیلومتر راه در سراسر کشور تنها ۲هزار کیلومتر آن مشخصات آزادراه را دارد این در حالی است در جاده های کشورمان روزانه بیش از ۱۰۰ نفر کشته می شوند.

وی درباره عدم استقبال بخش خصوصی از پروژه های نیمه تمام عمرانی، گفت: چیزی که آقای نوبخت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی از ان حرف می زند غیر کارشناسی و غیر منطق است و تا کنون هم بخش خصوصی از این پیشنهاد دولت استقبال نکرده است.

این عضو کمیسیون عمران ادامه داد: دولت ها بارها اعلام کرده است که از ۳ هزار پروژه نیمه تمام چیزی حدود ۳۰۰ پروژه برای ساخت و تکمیل انتخاب می شود که این اقدام تا کنون صورت نپذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز