خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل درگفتگو با ایلنا؛

ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل درانتظار زمین است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۳۶

با توجه به اینکه مجوز احداثساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان از وزارتخانه متبوع اخذ شده درصورتی که زمین مورد نظر را به ما بدهند، ظرف یک‌سال آینده خواهیم توانست نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه مجوز احداثساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان از وزارتخانه متبوع اخذ شده، در صورتی که زمین مورد نظر را به ما بدهند، ظرف یک سال آینده خواهیم توانست نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب، با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل تاکنون برای خدمات رسانی به جامعه کارگری این شهرستان درساختمان استیجاری به‌سر می‌بریم، اظهارداشت: برای خدمت رسانی مطلوب به بیش از ۱۶ هزار نفر کارگر شاغل در ۳ هزار واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان، نیازمند ساختمان مستقل ملکی هستیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در اخذ مجوز برای ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل اظهارداشت: با توجه به اینکه کارگران این شهرستان از امکانات رفاهی و تفریحی رنج می‌برند، انتظارداریم مسئولین به منظور رفع این مشکلات پیگیری های لازم را برای احداثمجموعه ورزشی رفاهی و کارگری نیزبه عمل آورند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل از پیگیری نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در رفع مشکلات جامعه کارگری و اخذ مجوز ساخت ساختمان این اداره تشکر و قدردانی کرد و اظهارداشت: قطعا اطلاع‌رسانی به موقع و بیان دغدغه های جامعه کارگری این شهرستان موجب شد تا مجور احداثساختمان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل گرفته شود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین راه و شهرسازی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرآران و بیدگل با اختصاص زمین بتوانیم هرچه زوتر نسبت به احداثساختمان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل اقدام کنیم.

با توجه به جمعیت ۷۰ درصد کارگری آران و بیدگل، وجود بیش از ۱۴ هزار اتباع بیگانه، درنظرگرفتن شاخص‌های کارگری، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی و اینکه این شهرستان با تقدیم بیش از ۷۲۰ شهید که ۳۵۰ نفراز این شهیدان کارگرهستند، مقام اول ایثارگری را درسطح کشور کسب کرده است، همچنین داشتن اماکن بیشمار مذهبی، بقاع متبرکه و تاریخی که سالیانه پذیرای خیل عظیم زائران و گردشگران داخلی و خارجی است متاسفانه تاکنون ارداشتن مجموعه‌های رفاهی ورزشی کارگری و زائر سرا محروم است.

خبرنگار خبرگزاری کارایران(ایلنا) در کاشان و آران و بیدگل ۳ ماه پیش طی گزارشی در خصوص نبود ساختمان مستقل برای اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و عدم وجود مرکز رفاهی ورزشی علیرغم وجود جمعیت ۷۰ درصد کارگری در شهرستان آران و بیدگل را مهم‌ترین معضل جامعه کارگری این شهرستان عنوان کرده بود و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز