خبرگزاری کار ایران

هواپیمایی امارات خط هوایی برتر جهان شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۵۶

همه ساله مجله گردشگری دنیا که مرجع امتیاز دهی و رتبه بندی به خطوط هوایی دنیا است ۲۰ شرکت برتر هوایی دنیا را معرفی می کند.

شرکت هواپیمایی و مسافربری امارات برای اولین بار از زمان فعالیت خود بهترین خط هوایی دنیا شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از دبی نیوز قیمت این برند تجاری در سال ۲۰۱۲ ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده است اما با یک جهش خیره کننده در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده است. همه ساله مجله گردشگری دنیا که مرجع امتیاز دهی و رتبه بندی به خطوط هوایی دنیا است ۲۰ شرکت برتر هوایی دنیا را معرفی می کند.

معیار امتیاز دهی کارشناسان این مجله بر اساس مدت زمان تاخیر پروازها نحوه سرویس دهی به مسافران اعم از اکونومی، بیزینس و فرست کلاس و همچنین نحوه برخورد مهمانداران و دیگر موارد است.

در رتبه بعدی، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قرار دارد. این شرکت آلمانی تا مدت زیادی بدون رقیب در رتبه اول بود اما امسال به جایگاه دوم سقوط کرده است که عمده سقوط این شرکت به دلیل اعتصاب خلبانان و مهمانداران در سال جاری میلادی بوده که سبب شد چندین پرواز این شرکت کنسل و یا با تاخیر انجام شود. قیمت برند این شرکت نیز ۳ میلیارد و ۶۷۸ میلیون دلار تخمین زده شده است و در جایگاه سوم هواپیمایی دلتا به قیمت ۳ میلیارد و ۲۸۹ میلیون دلار اعلام شده است و بعد از هواپیمایی سنگاپور به قیمت ۳ میلیارد و ۱۱۱ میلیون دلار اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز