خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تحویل ۵۳۰ واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۲۹

خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری ۵۳۰ واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تحویل ۵۳۰ واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان، اظهار داشت: خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری ۵۳۰ واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد پژمان در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست پروژه مسکن تهرانسر، افزود: این ۴ دهک جامعه زیر خط فقر قرار دارند و بضاعت مالی و پس انداز کافی برای خرید و ساخت مسکن ندارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه ساخت وساز مسکن افزایش توان متقاضیان برای خرید مسکن است، افزود: در طرح جامع مسکن در نظر داریم با انجام برنامه ریزی های مناسب بستر تامین مسکن متقاضیان را بدون آثار منفی وشوک اقتصادی در این بخش تحقق بخشیم.

وی با اشاره به تحویل ۵۳۰ واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان، اظهار داشت: خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری ۵۳۰ واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد تا ۳ ماه آینده نیز حدود ۵۰۰ واحد دیگر ویژه مسکن تهرانسر به متقاضیان واگذار خواهد شد که با واگذاری ۶۰۰ واحد دیگر تا اوایل تابستان سال آینده، پرونده پروژه مسکن ویژه تهرانسر بسته می شود.

پژمان درخصوص کیفیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی احداثشده در این منطقه، افزود: تمام این واحدها با مسائل مناسب و کیفیت خوب احداثشده اند و در فضاسازی داخل این واحدها تلاش شده تا نهایت رضایت ساکنان این واحدها تامین شود.

وی درباره تاسیسات زیربنایی و روبنایی این پروژه ها، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تمام خدمات مورد نظر زیربنایی و روبنایی دراین پروژه آماده شده تا ساکنان این پروژه بدون هیچ مشکلی بتوانند از خدمات مورد نیاز بهره گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز