خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سبزوار در مجلس؛

مشکل خدمات دهی اپراتورها یکی از انتقادات مطرح به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۸۸

با روی کار آمدن دولت یازدهم در طول یکسال و نیم گذشته شاهد جهش بسیار خوبی در حوزه ارتباطات بودیم و انتظار داریم عقب ماندگی های گذشته، تا پایان برنامه، جبران شود.

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات از برخی موضوعات در این وزارتخانه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مراسم پایان هم کد سازی تلفن ثابت در سراسر کشور با اشاره به مصوبه هزینه درآمدهای بخش برای توسعه زیرساختها و مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اجرای مصوبات قانونی، نقش اساسی در توسعه کشور دارد.

وی با بیان این که نیمی از برنامه های پنجم توسعه در دولت دهم سپری شد و متاسفانه به دلیل بی ثباتی مدیریتی و عدم هماهنگی و همکاری اجزاء باعثعقب ماندگی این بخش شد، ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم در طول یکسال و نیم گذشته شاهد جهش بسیار خوبی در حوزه ارتباطات بودیم و انتظار داریم عقب ماندگی های گذشته، تا پایان برنامه، جبران شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو برابر شدن پهنای باند بین المللی از ۷۰ به ۱۴۰ گیگ گفت: سه برابر شدن پهنای باند IP داخل کشور و راه اندازی چهار هزار مرکز روستایی دارای ADSL که هشت هزار روستا را به اینترنت متصل کرده از اقدامات دولت یازدهم بوده است.

سبحانی فر با بیان اینکه در دهه ۷۰ شاهد صدور خدمات فنی مهندسی به کشورهای منطقه بودیم، گفت: بی توجهی و عدم حمایت از تولید تجهیزات داخلی، مشکلات در خدمات دهی اپراتورها، بی برنامگی در ادارات آی سی تی در استانها، بی توجهی به بخش خصوصی، عدم تعادل و هماهنگی در برنامه های پست وپست بانک در ارائه خدمات از جمله انتقادات مطرح در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی همچنین از اپراتورها خواست تا با توجه به درآمد ۲۰ هزار میلیارد تومانی بخشی از این درآمدها را در استانهای محروم سرمایه گذاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز