خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح قطعه هفتم بزرگراه راور - دیهوک

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۲۷

بزرگراه کرمان - راور - دیهوک به طول ۴۲۰ کیلومتر از شهرستان کرمان آغاز شده و پس از عبور از سه راهی چترود، راور، آب انبار شماره ۲، نایبندان و سه راهی عرب آباد به دیهوک ختم می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح قطعه هفتم بزرگراه راور - دیهوک خبر داد و گفت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان جنوبی و با حضور وزیر راه و شهرسازی این قطعه حدفاصل نایبندان - دیهوک و با هزینه ساخت ۲۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود به همراه اعضای هیئت دولت تدبیر و امید به استان خراسان جنوبی سفر کر د و در حاشیه این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح قطعه هفتم بزرگراه راور - دیهوک خبر داد و گفت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان جنوبی و با حضور وزیر راه و شهرسازی این قطعه حدفاصل نایبندان - دیهوک افتتاح شد.

علی نورزاد افزود: بزرگراه کرمان - راور - دیهوک به طول ۴۲۰ کیلومتر از شهرستان کرمان آغاز شده و پس از عبور از سه راهی چترود، راور، آب انبار شماره ۲، نایبندان و سه راهی عرب آباد به دیهوک ختم می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه این محور را سبب اتصال استان های کرمان و یزد با استان های خراسان جنوبی و رضوی عنوان و اضافه کرد: این محور سبب اتصال جنوب کشور به شمال شرق و کشورهای آسیای میانه می شود و دارای کارکردی فرامنطقه ای است.

وی ادامه داد: استان های کرمان و یزد از جمله مراکز کشاورزی و باغداری کشور به حساب می آیند و بخش وسیعی از باغ های پسته و محصولات کشاورزی در این منطقه قرار دارند که تکمیل محور مذکور به ارتباط این مناطق با سایر نقاط کشور و صدور کالا و خدمات از این استان ها کمک شایانی خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: قطعه هفتم بزرگراه راور - دیهوک حدفاصل نایبندان - دیهوک به طول ۴۷ کیلومتر و با هزینه۲۹۰ میلیارد ریال از ده ته آغاز و به دیهوک در استان خراسان جنوبی ختم می شود.

نورزاد افزایش ایمنی، ارتقا سطح کیفی محور موجود، کاهش تصادفات، صرفه جویی در مصرف سوخت به میزان روزانه حدود ۱۲ هزار لیتر و کاهش زمان سفر را از مزایای افتتاح این محور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز