خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی تابان ایر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

از بورکینافاسو هواپیما خریده باشیم هم مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۹۲

معتقدم اینکه هواپیمای افغانی در ایران کار می‌کند، حاشیه سازی است و وقتی این هواپیما در ایران به پرواز درآمده قطعا مجوز‌ها و استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری را اخذ کرده که به مرحله پرواز رسیده است.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی تابان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی مهم نیست هواپیما از چه کشوری خریداری شده است، گفت: حتی اگر از بورکینا فاسو هواپیما خریده باشیم هم مهم نیست.

کاپیتان روحی در گفت‌و‌گو با ایلنا ادامه داد: هواپیما تایپی دارد که برای مثال نشان می‌دهد ساخت کشور فرانسه است و فرقی نمی‌کند که این هواپیما در چه کشور کار می‌کند.

وی اظهار کرد: معتقدم اینکه هواپیمای افغانی در ایران کار می‌کند، حاشیه سازی است و وقتی این هواپیما در ایران به پرواز درآمده قطعا مجوز‌ها و استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری را اخذ کرده که به مرحله پرواز رسیده است.

معاون بازرگانی تابان ایر با اشاره به رعایت تمام استانداردهای کشوری و بین المللی، اظهار کرد: این هواپیما هر زمانی که کوچک‌ترین ایرادی پیدا کند و یا زمان چک فنی آن فرا برسد، به شرکت‌های خارجی معتبر برای انجام چک‌ها فنی و معمول می‌رود و برابر ضوابط ایکائو و قوانین بین المللی هوانوردی پرواز می‌کند.

کاپیتان روحی ادامه داد: هواپیما در هر کشوری که کار می‌کند قطعا براساس استانداردهای بین المللی به پرواز درمی آیدکه خارج از آن استاندارد‌ها هم اجازه پرواز ندارد. برای هر هواپیمایی عمری تعریف شده که هیچ یک از هواپیماهای ایرانی بیشتر از عمر تعریف شده، کار نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز