خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق فکر سازمان بنادر دریانوردی در گفت‌وگو با ایلنا:

ورود به بنادر بازرگانی برای بخش خصوصی به صرفه نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۱۱

ورود بخش خصوصی به بنادر بازرگانی به صرفه نیست چرا که با توجه به شرایط عدم ثبات قیمت‌ها بخش خصوصی توان ریسک پذیری در این حوزه را ندارد.

عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هنوز شرایط حضور بخش خصوصی در بنادر بازرگانی فراهم نشده است.

سیف اللهی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به میزان سهم بخش خصوصی در فعالیت‌های بندری و دریایی تاکید کرد: سال‌هاست که سرمایه گذاری‌ها در بخش بنادر و اسکله‌ها توسط بخش دولتی انجام نمی‌شود و تمام فعالیتهای اجرایی را سرمایه گذاران بخش خصوصی برعهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی تنها در حوزه تامین تجهیزات فوق سنگین اسکله‌ها وارد نشده است، گفت: البته سرمایه گذاران بخش خصوصی توان خرید و تامین تجهیزات فوق سنگین را دارند اما هنوز با سازمان بنادر برای ورود به این حوزه به تفاهم نرسیده‌اند.

عضو اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور بخش خصوصی در ساخت انواع موج شکن‌ها و اسکله‌ها و بنادر چند منظوره کوچک گفت: در حال حاضر تنها ورود بخش خصوصی به بنادر بازرگانی به صرفه نیست چرا که با توجه به شرایط عدم ثبات قیمت‌ها بخش خصوصی توان ریسک پذیری در این حوزه را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز