خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در آخرین روز نمایشگاه الکامپ:

رونمایی از طرح جدید جیرینگ

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۹۰

اعتبار ۴۷۰ هزار ریالی اختصاص یافته در سیم کارت‌های همراه اول در طرح مهربانو قابلیت استفاده در موسسات طرف قرارداد با این طرح ملی است، البته در صورتی که مشترکان خواهان استفاده بیشتر از امکانات کیف پول خود باشند می‌توانند نسبت به شارژ کیف پول خود از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام و از سایر خدمات ارایه شده توسط جیرینگ بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: براساس مذاکرات انجام شده با مدیرعامل همراه اول قرار شد در این طرح یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت با اعتبارفراهم شده۴۷۰ هزار ریال از محل طرح مهربانو به زنان و دختران جوان ایرانی که دارای سیم کارت همراه اول نیستند، از سوی جیرینگ با امکانات ویژه ارایه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا طلوع در مراسم رونمایی از این طرح گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده سرویس کیف پول «همراه مهر بانو» برای تمامی زنان و دختران جوان ایرانی عضو طرح ملی مهر بانو به صورت رایگان ارایه خواهد شد.

طلوع با اشاره به اینکه کیف پول همراه مهر بانو نه تنها در تمامی این سیم کارت‌ها به صورت رایگان فعال شده است، گفت: تمامی افرادی که خواهان فعال کردن کیف پول همراه مهربانو خود باشند می‌توانند با شماره گیری کد #۱۲۳* کیف پول خود را در گام اول فعال کنند و پس از آن تنها با شماره گیری کد #۷۵۷*۷۰۰* اقدام به استفاده از اعتبار اختصاص یافته در طرح ملی مهربانو کنند.


وی عنوان کرد: اعتبار ۴۷۰ هزار ریالی اختصاص یافته در سیم کارت‌های همراه اول در طرح مهربانو قابلیت استفاده در موسسات طرف قرارداد با این طرح ملی است، البته در صورتی که مشترکان خواهان استفاده بیشتر از امکانات کیف پول خود باشند می‌توانند نسبت به شارژ کیف پول خود از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام و از سایر خدمات ارایه شده توسط جیرینگ بهره‌مند شوند.


مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: در صورتی که فردی تا پیش از این کیف پول خود را فعال کرده باشد پس از ثبت نام در این طرح می‌توانند با شماره گیری کد #۷۵۷*۷۰۰* در کمتر از چند ثانیه اقدام به استفاده از خدمات ارایه شده در طرح مهربانو کنند.


طلوع در خصوص صدور کارت مهربانو توسط دو بانک‌ با هزینه صدور کارت افزود: از آنجا که ما علاقه‌مند به کمک به افزایش فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی در بین زنان و دختران ایرانی هستیم، تصمیم گرفتیم به منظور کمک هر چه بیشتر به اعضای این طرح ملی به صورت رایگان تمامی سرویس‌های خود را ارایه کنیم.


وی افزود: ثبت نام طرح همراه مهربانو در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیو‌تر و تجارت الکترونیکی تهران در سالن ۴۱ غرفه مهربانو توسط کار‌شناسان جیرینگ انجام شد و به زودی نحوه ارایه سیم‌کارت ارزان قیمت همراه مهربانو نیز اعلام خواهد شد.


مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده در طرح ملی مهربانو قابل توجه است به نحوی که زنان و دختران ایرانی می‌توانند با ثبت نام در این طرح از مزایای دریافت وام کارآفرینی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت قرض الحسنه با همکاری صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) و بیمه نامه رایگان به ارزش ۵۰ میلیون ریال با همکاری بیمه ملت و سایر امکانات پیش بینی شده در این طرح استفاده کنند.


حمایت همراه اول از طرح مهربانو


مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول نیز با ابراز خرسندی از مشارکت شرکت جیرینگ در طرح مهربانو گفت: همراه اول با توجه به مسولیت‌های اجتماعی که دارد قطعا از طرح‌هایی که موجب اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی در بین بانوان ایرانی می‌شود حمایت خواهد کرد.


وی افزود: امروز با همکاری جیرینگ سرویس کیف پول همراه مهربانو برای تمامی بانوان عضو طرح مهربانو راه اندازی خواهد شد و امید است بتوانیم در این مسیر به افزایش مهارت‌های بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌ها کمک کنیم.


مدیرعامل همراه اول گفت: براساس مذاکرات انجام شده قرار است تعدادی سیم کارت همراه اول با امتیازات ویژه در اختیار اعضای طرح مهربانو قرار گیرد.

طرح مهربانو در کشورهای منطقه پیاده می‌شود


منیر آمدی قمی، مدیرعامل موسسه مطالعات و تحقیقات زنان نیز در این مراسم گفت: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و بخش خصوصی ما باید از آن‌ها در راستای توسعه کشور حمایت کنند.


وی افزود: در طرح مهربانو در گام‌های اولیه هستیم و تلاش می‌کنیم در این مسیر با پشتیبانی بخش خصوصی توانمند و قوی بهترین خدمات را در اختیار مهر بانوهای ایرانی قرار دهیم چرا که ما معتقدیم در عصر حاضر شاخص توسعه یافتگی براساس مهارت‌های زنان سنجیده می‌شود.


وی با بیان اینکه از همکاری حاضران در این مراسم تشکرکرد و گفت: امیدواریم این طرح با کمک همه مهربانان و جوانمردان در بخش خصوصی و دولتی رشد کند به نحوی که پس از پیاده سازی طرح مهر بانو در ایران این مدل را در سایر کشورهای منطقه پیاده سازی کنیم.


در انتهای این مراسم تفاهم نامه همکاری بین مدیرعامل شرکت جیرینگ و موسسه مطالعات و تحقیقات زنان منیر آمدی به امضا رسید.


طرح «همراه مهربانو» طرحی است که با ابتکار شرکت جیرینگ و موسسه تحقیقات و مطالعات زنان برای ارایه سرویس‌های ویژه‌ به اعضای این موسسه که شامل زنان و دختران جوان ایرانی هستند پیاده سازی شده است. در این طرح ملی در ابتدا کیف پول موبایل اعضای این موسسه فعال خواهد شد به نحوی که قابلیت ارایه سرویس‌های بانکی و استفاده از اعتبارهای آموزشی طرح مهر بانو را دارد. این اعتبارات در قالب اعتبارهای آموزشی، گردشگری و از این قبیل هستند که به بانوان موسسه اختصاص می‌یابد.

از طبق پیش‌ینی‌های انجام شده جامعه هدف طرح مهربانو ۵ میلیون نفر از زنان و دختران ایرانی را در بر می‌گیرد و از آنجا که سرویس جیرینگ به صورت آنلاین بر روی تمامی گوشی‌ها و سیم کارت‌های همراه اول کار می‌کند در کمتر از یک روز تمامی این افراد می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح ملی اقدام کنند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز