خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۲۸

در حال حاضر ۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است که با محقق شدن این اعتبار، امکان تکمیل بخشی از این طرح ها و پروژه ها فراهم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه مجمع عمومی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شرکت، بودجه پیشنهادی سال۱۳۹۴ شرکت را ۲ هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است که با محقق شدن این اعتبار، امکان تکمیل بخشی از این طرح ها و پروژه ها فراهم خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، جلسه مجمع عمومی شرکت در خصوص رسیدگی به صورت های مالی طرح تملک دارایی های سرمایه ای با حضور غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی، علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت، نمایندگانی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حسابرسی و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن ارایه عملکرد شرکت به اعضای مجمع گفت: در سال۱۳۹۲،۹۸۸ کیلومتر از انواع راه ها شامل ۱۲۰ کیلومتر راه آهن، ۹۵ کیلومتر آزاد راه، ۳۷۷ کیلومتر بزرگراه و ۳۹۶ کیلومتر راه اصلی و بهسازی ساخته و به بهره برداری رسید.

علی نورزاد تکمیل کریدورهای اصلی کشور و اتصال به کریدورهای بین المللی را از برنامه های شرکت ساخت و توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ساخت ۱۸۵ کیلومتر تونل و ۹۵ کیلومتر پل در پروژه های عمرانی در دست اقدام است که اجرای آن توسط مهندسان داخلی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه بودجه پیشنهادی سال۱۳۹۴ شرکت را ۲ هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۶ طرح و ۶۰۰ پروژه زیرساختی حمل و نقل در دست اجرا است که با محقق شدن این اعتبار، امکان تکمیل این طرح ها و پروژه ها فراهم خواهد شد.

نورزاد هزینه ساخت انواع راه ها اینگونه شرح داد: ۲ و نیم میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر راه اصلی، ۵ تا ۷ میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر راه آهن و ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان برای ساخت هر کیلومتر آزادراه در کشور هزینه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز