خبرگزاری کار ایران

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

حضور " جیتکس " در بیستمین دوره از نمایشگاه " الکامپ "

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۵۹

برای نخستین بار است که در نمایشگاه الکامپ، برندهای معتبری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مانند «جیتکس» حضور خواهند داشت.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران، از برگزاری بیستمین دوره از نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذر خبر داد.

قنبری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن ابراز امیدواری از استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه بین المللی ایران، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته نمایشگاه بین المللی با استقبال خوبی از طرف شرکت‌های خارجی روبرو بوده است؛ به همین خاطر شرکت‌های مختلفی از کشورهای آلمان و ایتالیا برای حضور در نمایشگاه الکامپ ثبت نام کرده‌اند.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران، بیان داشت: برای نخستین بار است که در نمایشگاه الکامپ، برندهای معتبری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ مانند «جیتکس» حضور خواهند داشت.

قنبری هدف از برگزاری نمایشگاه را تقویت تولیدات داخلی و ارتقاء سطح تولیدات با رویکرد صادراتی دانست و افزود: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باید هرچه بیشتر به سمت تقویت تولیدات و محصولات گام بردارد و حضور بخش خارجی در جهت ارتقای این محصولات نقش موثری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: الکامپ به عنوان برندی مطرح در کشور امیدوار است به سطح قابل قبولی در منطقه دست یابد و نقش خود را در جهت ارتقای کیفیت محصولات داخلی و استفاده از تکنولوژی‌های خارجی ایفا کند.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران، گفت: برگزاری نمایشگاه الکامپ، توسط شرکت همایش گستران ایماژ با مجوز سازمان توسعه و تجارت جهانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز