خبرگزاری کار ایران

رییس شرکت فرودگاه ها از تعطیلی پروازهای شبانه مهرآباد خبر داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۱۸

با تعطیل شدن پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد، از اول آذر ماه جاری از ساعت ۲۴ تا پنج بامداد هیچ پروازی از طریق این فرودگاه انجام نخواهد شد.

رییس شرکت فرودگاه های کشور گفت: با تعطیل شدن پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد، از اول آذر ماه جاری از ساعت ۲۴ تا پنج بامداد هیچ پروازی از طریق این فرودگاه انجام نخواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور، محمدعلی ایلخانی اظهار داشت: براساس قولی که به مردم تهران داده شده بود و همچنین دستور وزیر راه و شهرسازی، از ابتدای آذرماه پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت ۲۴ تا پنج بامداد انجام نمی شود و این اقدام مردم به ویژه در منطقه تهرانسر آرامش بیشتری در مدت استراحت شبانه خواهند داشت.

وی با اشاره به انجام پروازهای اورژانسی و آمبولانس های هوایی در زمان تعطیلی پروازهای شبانه در فرودگاه مهرآباد، افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته با شرکت های هوایی، پروازهای شبانه تمام این شرکت ها در دیگر ساعات روز توزیع شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور تاکید کرد: تعطیلی پروازهای شبانه مهرآباد به معنای تعطیلی این فرودگاه نیست بلکه این فرودگاه همچون گذشته به صورت ۲۴ ساعته عملیاتی خواهد بود و از این مدت برای بهسازی فرودگاه و انجام خدمات مربوط به ترمینال بهره گیری خواهیم کرد.

ایلخانی با اشاره به توافق های بدست آمده از سوی شرکت فرودگاه های کشور با نیروهای مسلح در چهار ماه گذشته، از ایجاد راه های هوایی جدید به طول ۴ هزار کیلومتر در آسمان کشور خبر داد و گفت: افزایش ایمنی در حمل و نقل هوایی به ویژه در پروازهای عبوری، از جمله اهداف این برنامه است.

وی به افزایش ۲۷.۵ درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع براساس تقاضای شرکت های هواپیمایی منطقه ای، بین المللی و همچنین سازمان های جهانی صورت گرفته که از جمله دلایل آن وجود امنیت و ایمنی پایدار در فضای ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز