خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در جلسه صبحانه کاری اتاق بازرگانی ایران؛

پارازیت ها اگر از حدی بیشتر باشد، ضرر دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۱۴

در خصوص پارازیت های خارج از حیطه این وزارتخانه به دستور رییس جمهوری بنده مسوول پیگیری این کار شدم که با همکاری وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفاه و تامین اجتماعی و روسای سازمان های انرژی اتمی و محیط زیست، مناطق مختلف بررسی هایی صورت گرفت که گزارش آن به رییس جمهوری تقدیم شد و در حال بررسی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه اجازه نمی دهم شرکت هایی در کشور به اسم خدمات رسانی، قاچاق ترافیک انجام دهند، گفت: مطمئن باشید که جلوی قاچاق ترافیک را در کشور می گیرم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی صبح امروز در جلسه صبحانه کاری فعالان خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، افزود: اگر شرکت ها می خواهند پوششی باشند که هم کار قاچاق انجام دهند و هم کار دیگر، با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: ترجیح بنده این است که این کار توسط صنف مربوطه انجام شود چرا که در ۲۴ ساعت چندین میلیون دقیقه کار قاچاق ترافیک انجام می شود که باید جلوی این کار گرفته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص موضوع پارازیت ها نیز گفت: اگر منظور چیزی است که راجع به مخابرات می باشد، تحت کنترل سازمان تنظیم مقررات قرار دارد و تلاش می کنیم که ضرری نداشته باشد.

واعظی گفت: در خصوص پارازیت های خارج از حیطه این وزارتخانه به دستور رییس جمهوری بنده مسوول پیگیری این کار شدم که با همکاری وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفاه و تامین اجتماعی و روسای سازمان های انرژی اتمی و محیط زیست، مناطق مختلف بررسی هایی صورت گرفت که گزارش آن به رییس جمهوری تقدیم شد و در حال بررسی است.

وی افزود: به نظر ما نیز پارازیت ها اگر از حدی بیشتر باشد، ضرر دارد و باید تحت نظارت قرار گیرد و نباید از یک حدی بیشتر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز