خبرگزاری کار ایران

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران:

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از ۱۵ آذرماه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۶۰

انک مرکزی بخشنامه پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانک های عامل ابلاغ و بنیاد مسکن نیز متعاقب این اقدام بخشنامه مذکور را بین استان ها توزیع کرده است.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی از ۱۵ آذرماه سال جاری آغاز می شود، گفت: قرار بود این تسهیلات از ابتدای آذرماه پرداخت شود، اما پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با ۱۵رور تاخیر شروع خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عزیزالله مهدیان اظهار داشت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانک های عامل ابلاغ و بنیاد مسکن نیز متعاقب این اقدام بخشنامه مذکور را بین استان ها توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه سهمیه هر استان در تسهیلات ۱۵ میلیونی توسط بنیاد مسکن تعیین می شود، افزود: سهمیه وام ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی ۲۰۰ هزار فقره یعنی سه هزار میلیارد تومان است که توسط شش بانک ملی، تجارت، صادرات، ملت، رفاه و سپه به متقاضیان پرداخت می شود.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب تصریح کرد: بیشترین سهمیه پرداخت تسهیلات مربوط به بانک تجارت است و منابع مورد نیاز برای پرداخت این وام نیز توسط بانک ها تأمین شده است.

مهدیان با بیان اینکه قرار بود از اول آذرماه پرداخت این تسهیلات آغاز شود، گفت: اما با تاخیر تسهیلات یادشده از ۱۵ آذرماه سال جاری این وام در شش بانک مذکور آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز