خبرگزاری کار ایران

دبیر شانزدهمین صنایع دریایی؛

آخرین دستاوردهای صنایع دریایی کشور به نمایش درمی آید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۸۶

همزمان با برگزاری این همایش در بندرعباس آخرین دستاوردهای صنعت حمل و نقل دریایی کشور در نمایشگاه بین المللی دریایی به نمایش درمی آید.

دبیر شانزدهمین صنایع دریایی گفت: همزمان با برگزاری این همایش در بندرعباس آخرین دستاوردهای صنعت حمل و نقل دریایی کشور در نمایشگاه بین المللی دریایی به نمایش درمی آید.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی این همایش، حمید زراعتگر افزود: در این همایش ملی ۱۵ کارگاه آموزشی برای دست اندرکاران صنایع دریایی کشور برگزار می شود و تاکنون ۴۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از انجام مراحل داوری ۲۶۳ مقاله پذیرفته شده و قرار است ۳۸ مقاله به صورت شفاهی و ۵۰ مقاله دیگر به صورت پوستر در این همایش ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش ۱۱ تا ۱۴ آذرماه سال جاری در بندرعباس برگزار می شود، اظهار داشت: همزمان با آغاز این همایش سه پروژه بزرگ دریایی از جمله حوض خشک تعمیرات کشتی عظیم گسترش هرمز و اولین کشتی تحقیقاتی ایران به بهره برداری می رسد.

دبیر شانزدهمین صنایع دریایی یادآور شد: علاوه بر این دو پروژه دریایی از تعدادی از شناورهای مسافربری و خدماتی که از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی تولید شده در نخستین روز این همایش رونمایی می شود.

به گفته زراعتگر، بررسی موفقیت ها و چالش های صنایع دریایی در استان هرمزگان، بازدید شرکت کنندگان از امکانات بندر شهید رجایی، مجتمع کشتی سازی ایزوایکو و جزیره قشم از دیگر برنامه های شانزدهمین همایش صنایع دریایی در بندرعباس است.

وی با اشاره به برگزاری میزگرد ملی موفقیت های و چالش های صنایع دریایی کشور با نگاه بخشی و فرابخشی در روز اول این همایش، افزود: طبق برنامه در این میزگرد معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدگاه های خود را در زمینه آخرین وضعیت صنایع دریایی کشور ارایه می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز