خبرگزاری کار ایران

امکان انتخاب و خرید یک سیستم گرمایشی مناسب از طریق اینترنت فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۵۸

خرید و فروش اینترنتی امری نوپا در ایران محسوب می شود و هنوز افراد زیادی اعتماد کافی به این شکل خرید و فروش را ندارند، اما در فروشگاه اینترنتی دما نما امکان پرداخت هزینه در محل بعد از رویت محصول در تهران فراهم شده است.

در آستانه فصل زمستان یک فروشگاه اینترنتی، امکان انتخاب و خرید یک سیستم گرمایشی مناسب را با استفاده از نظرات کارشناسان، فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به آغاز سرما یکی از دغدغه های مهم مردم انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب و ایمن است که بحثصرفه جویی در مصرف انرژی به بحثجدی اکثر محافل تبدیل شده است انتخاب پکیج دیواری به عنوان سیستم گرمایشی به انتخاب اول بسیاری از شهروندان تبدیل شده است که در این راستا فروشگاه اینترنتی " دمانما " با هدف ایجاد مرجع مناسب برای انتخاب و خرید تجهیزات گرمایشی خانگی ایجاد شده است.

سجاد علی عرب مدیر فروشگاه اینترنتی دمانما گفت: امروزه با توجه به فراگیر شدن پکیج دیواری شرکت های مختلفی نسبت به تولید و واردات این محصول اقدام کرده اند که این مورد باعثسردرگمی بسیاری از مصرف کنندگان می شود. انتخاب یک پکیج دیواری مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی در مصرف گاز و هزینه های اولیه و نگهداری آن داشته باشد.

در فروشگاه اینترنتی دمانما با کنار هم آوردن معروفترین و با کیفیت ترین پکیج های دیواری و با استفاده از با تجربه ترین کارشناسان راهی برای انتخاب سریع و مطمئن مصرف کنندگان ایجاد کنیم و علاوه بر آن با ارسال سریع و به موقع دستگاه ها بدون نیاز به حضور مشتری گامی در مسیر راحتی و آرمش شهروندان برداریم.

وی تاکید کرد: مشتری در دنیای مجازی حق انتخاب بیشتری دارد و با وقت کمتری می‌تواند دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری انتخاب کند.

عرب ادامه داد: خرید و فروش اینترنتی امری نوپا در ایران محسوب می شود و هنوز افراد زیادی اعتماد کافی به این شکل خرید و فروش را ندارند، اما در فروشگاه اینترنتی دما نما امکان پرداخت هزینه در محل بعد از رویت محصول در تهران فراهم شده است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی www. DamaNama. com محصولات گرمایشی و سرمایشی خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز