خبرگزاری کار ایران

علیرضا قلمبر دزفولی خبر داد:

رشد ۲۵ درصدی ترافیک دیتا در شبکه وایمکس ایرانسل

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۱۴

اعداد مشترکین وایمکس ایرانسل با رشد ۲۵ درصدی در یک سال به ۴۹۲ هزار مشترک با ۸۵۲ نمایندگی و ۹۹۶ سایت در ۳۶ شهر تحت پوشش رسیده است.

مدیرعامل ایرانسل از رشد ۸۵درصدی ترافیک محتوا خبر داد و گفت: در حوزه محتوای دیجیتال، رشد تنوع محتوا در مقایسه با مهر سال ۹۲ به میزان ۳۲ درصد افزایش یافته و به تفکیک سرویس نیز تعداد سرویس پیشخوان ۱۰۹ درصد و تعداد آهنگ پیشواز ۳۹ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا قلمبر دزفولی در رابطه با رشد ترافیک محتوا اظهار کرد: بر همین اساس رشد ترافیک محتوا در مقایسه با سال گذشته ۸۵ درصد و تعداد ارایه‌دهندگان محتوا در مقایسه با سال گذشته ۶۷ درصد رشد یافته است.

مدیرعامل ایرانسل درباره وضعیت شبکه وایمکس این اپراتور هم گفت: تعداد مشترکین وایمکس ایرانسل با رشد ۲۵ درصدی در یک سال به ۴۹۲ هزار مشترک با ۸۵۲ نمایندگی و ۹۹۶ سایت در ۳۶ شهر تحت پوشش رسیده است.

وی شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل را شامل اسلامشهر، اصفهان، اندیشه، اندیمشک، اهواز، آبادان، بهارستان، تبریز، تهران، خرمشهر، خمینی شهر، خوراسگان، دزفول، سبزوار، سپاهان شهر، سردرود، شاهین شهر، شهر قدس، شهرری، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شور آباد، شیراز، فردیس، قرچک، کاشان، کرج، گلستان، لواسان، محمودآباد(اصفهان)، مشهد، نجف آباد(دانشگاه آزاد)، هشتگرد و ورامین عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز