خبرگزاری کار ایران

امروز بلیت اتوبوس بین شهری از مبدا تهران با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می رسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۸۸

در راستای برنامه ها واقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در دهه ایمنی کلیه مسافرین می توانند از تخفیف ۲۰درصدی بلیت اتوبوس در روز شنبه مورخ ۹۳/۰۸ / ۱۷ بهره مند شوند.

همزمان با نامگذاری روز سفر سالم با وسایل نقلیه عمومی، امروز(شنبه مورخ ۱۷/۰۸ / ۹۳) طرح کاهش ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس برای مسافران به مدت یک روز از مبدا تهران اجرا می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های استان تهران، در راستای برنامه ها واقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در دهه ایمنی کلیه مسافرین می توانند از تخفیف ۲۰درصدی بلیت اتوبوس در روز شنبه مورخ ۹۳/۰۸ / ۱۷ بهره مند شوند.

حمیدرضا شهرکی ثانوی، مدیر کل اداره حمل ونقل وپایانه های استان تهران گفت: با اجرای این طرح، ارتقای استفاه از وسایل حمل ونقل عمومی افزایش می یابد درضمن ترغیب وتشویق مسافرین از ناوگان عمومی افزایش یافته، که این امر می تواند در کاهش ترافیک ترددهای جاده ای تاثیر مثبتی داشته باشد ضمن آن که کاهش آلودگی محیط زیست را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم و اقدامات مقدماتی برای اجرای این طرح بین اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافربری کشور وانجمن صنفی شرکت های مسافربری استان تهران صورت پذیرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز