خبرگزاری کار ایران

ترافیک مسیرهای مبادی ورودی تهران تا چند ساعت دیگر روان می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۹۲

در ساعات آینده احتمال یخبندان جاده‌های شرق استان مازندران، ‌استان سمنان، ‌ گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات خراسان رضوی وجود دارد. ‌

محورهای شمشک - دیزین، ‌ رودسر - رحیم آباد، ‌ پونل - خلخال به دلیل بارش برف و باران و‌ آزادراه چالوس - مرزن آباد به دلیل ریزش کوه مسدود شده‌اند.

مژگان جلیلیان، ‌معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه در مسیرهای مبادی ورودی تهران ترافیک بسیار سنگین است، ‌ تاکید کرد: ترافیک در محورهای فیروزکوه، ‌ هزار و چالوس به دلیل بارش سنگین برف بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: عدم دید کافی و‌ بارش برف از دلایل ایجاد ترافیک در این محور‌ها است که البته مجهز نبودن خودرو‌ها به زنجیر چرخ ترافیک را کند‌تر کرده است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ماشین آلات برف روب و نمک پاش برای گشایش راه به این مسیر‌ها اعزام شده‌اند، گفت: احتمالا ترافیک این محور‌ها تا چند ساعت آینده روان می‌شود.

در حالی که معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعزام چندین ماشین آلات و دستگاه‌های برف روب و نمک پاش به مسیرهای برفی پرترافیک محدوده تهران خبر می‌دهد، ‌ مسافرانی که در ترافیک سنگین دماوند - رودهن مانده‌اند، طی تماس تلفنی با خبرگزاری ایلنا مدعی شدند؛ ‌ چندین ساعت است که پشت ترافیک سنگین این محور مانده‌اند و از ماشین آلات راهداری برای بازگشایی جاده‌های برفی و روان کردن ترافیک هم خبری نیست.

همچنین جلیلیان با بیان اینکه در ساعات آینده احتمال یخبندان جاده‌های شرق استان مازندران، ‌استان سمنان، ‌ گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات خراسان رضوی وجود دارد، ‌ از مردم خواست: از سفرهای غیر ضروری به محورهای برفی مانند فیروزکوه، ‌ هراز و چالوس و مسیرهایی که احتمال یخبندان ان‌ها وجود دارد، ‌بپرهیزند و در صورت اجبار حتما از تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی همچنین گفت: تمام نیروهای راهداری در مسیرهای استان‌های سردسیر مانند گیلان، ‌ مازندران، خراسان شمالی، ‌ کردستان، سمنان و… برای اجرای تمهیدات از قبل پیش بینی شده آمادگی کامل را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز