خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر تهران در گفت و گو ایلنا:

تکمیل کمربند سبز تهران ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۳۴

بدهی وزارت راه وشهرسازی به شهرداری ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان است که یک ریال از این بدهی هم در دولت قبل پرداخت نشده است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری توانسته ۳۰۰ هکتار از اراضی منطقه ۴ و ۱ را برای تکمیل کمربند سبز تهران تصاحب کند گفت: بسیاری از این محدوده های از بخشهای نظامی و امنیتی شهر تهران هستند که توانسته ایم بیش از ۳۰۰ هکتار از این اراضی را تصاحب کنیم.

محمد مهدی تندگویان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به میزان اعتبار برای تکمیل این پروژه، گفت: با توجه به محدوده کمربند سبز این پروژه نیاز به اعتباری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

وی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی اگر می خواهد در این پروژه به شهرداری کمک کند تنها اگر معوقات وبدهی های دولت به شهرداری را پیگیری و بپردازد کمک قابل توجهی در تسریع این پروژه انجام داده است.

تندگویان با اشاره به میزان بدهی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری، گفت: بدهی وزارت راه وشهرسازی به شهرداری ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان است که یک ریال از این بدهی هم در دولت قبل پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: شهرداری از وزارت راه انتظار اختصاص بودجه به این پروژه را ندارد و وزارت راه با همان پرداخت بدهی های معوقه کمک بسیار بزرگی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز