خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره)؛

بیش از ۱۰ هزار زائر بیت الله الحرام از طریق فرودگاه امام به کشوربازگشتند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۱۶

بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران بیت الله الحرام از ۱۷ مهرماه تاکنون از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشته اند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران بیت الله الحرام از ۱۷ مهرماه تاکنون از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشته اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)؛ سعید چلندری با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج بیت الله الحرام از طریق فرودگاه بین المللی امام(ره) توسط شرکت های هوایی ماهان، سعودی و ایران ایر انجام می شود، افزود: از ابتدای عملیات بازگشت حجاج تا ۲۶ مهرماه، با ۳۲ پرواز ۷۶ کاروان با پروازهای شرکت های یادشده از شهرهای مدینه و جده از طریق این فرودگاه به کشور بازگشته اند.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) بیان کرد: در عملیات برگشت حجاج تاکنون ۸ پرواز مربوط به شرکت ماهان، ۸ پرواز شرکت سعودی و ۱۶ پرواز ایران ایر بوده است.

چلندری گفت: مدت زمان میانگین ترخیص حجاج از ابتدای ورود هواپیما به فرودگاه تا خروج کامل آنها ۴۳ دقیقه بوده که امیدواریم تا انتهای عملیات برگشت، رضایتمندی حجاج از ارایه خدمات این فرودگاه حاصل شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ حاجی از طریق این فرودگاه وارد میهن اسلامی می شوند، اظهار داشت: این تعداد حجاج با چهار پرواز به میهن اسلامی بازمی گردند.

چلندری خاطرنشان کرد: عملیات بازگشت حجاج به میهن تا ۷ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و بیش از ۲۰ هزار زائر از شش استان تهران، قم، قزوین، البرز، لرستان و سمنان از طریق فرودگاه امام به کشور بازمی گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز