خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات؛

واگذاری تلفن ثابت به مشترکان به روز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۳۷

در بخش اینترنت پرسرعت در روستاهای کشور بویژه البرز مشکلاتی وجود دارد که با تقویت این بخش درصدد رفع آن هستیم.

معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای طرحهای ویژه مخابراتی برای ارایه خدمات بهتر به مشترکان گفت: واگذاری تلفن ثابت به مشترکان به روز می شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی براری در نشست ویژه دولت الکترونیک استان البرز که در محل استانداری برگزار شد، افزود: بر این اساس مشترکان در هر روز از سال که اقدام به ثبت نام تلفن ثابت کنند خط تلفن به آنان در همان روز واگذار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات ارایه شده ۱۰ هزار مشترک در استان البرز متقاضی تلفن ثابت هستند، ادامه داد: این متقاضیان تا پایان سالجاری از این خدمات ویژه در بخش واگذاری بهره مند می شوند.

این مسوول گفت: در بخش اینترنت پرسرعت نیز در روستاهای کشور بویژه البرز مشکلاتی وجود دارد که با تقویت این بخش درصدد رفع آن هستیم.

براری یادآورشد: یکی از مباحثمهم در راستای ارایه خدمات بهتر اداری به مردم اجرای طرح دولت الکترونیک است که استان البرز گامهای موثری در این زمینه برداشته است و بزودی در این استان تازه تاسیس این طرح مهم عملیاتی می شود.

استاندار البرز نیز در این نشست با تاکید بر ایجاد زیرساختها برای واگذاری خطوط تلفن ثابت مشترکان گفت: توجه به این موضوع مهم جهشی برای استان نوپای البرز است که تدابیر ویژه در این زمینه پیش بینی شده است.

' سید حمید طهایی ' اضافه کرد: استانداری با توجه به اهمیت نقش اینترنت پرسرعت برای مراکز پژوهشی و علمی در امر اطلاع رسانی این مقوله مهم مخابراتی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز