خبرگزاری کار ایران

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

محدودیت تردد در باند غربی آزاد راه چالوس - مرزن آباد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۵۵

مرکز مدیریت راه ها با اعلام این خبر افزود: تردد همه خودروها از ساعت ۱۳ امروز(دوشنبه ۲۱ مهر ماه) تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه تا ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

بنابه اعلام مرکز مدیریت راهها باند غربی آزاد راه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع بعدی، به علت احتمال ریزش کوه و ایمنی بیشتر رانندگان و مسافران، مسدود است و تردد به صورت رفت و برگشت از محورهای مرزن آباد - چالوس و مرزن آباد – کلاردشت – عباس آباد انجام می شود.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه ها با اعلام این خبر افزود: تردد همه خودروها از ساعت ۱۳ امروز(دوشنبه ۲۱ مهر ماه) تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه تا ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.

بنابر این گزارش آزاد راه چالوس – مرزن آباد، باند غربی، واقع در استان مازندران، از ساعت ۲۰ مورخ ۱۷ مهرماه تا اطلاع بعدی، به علت احتمال ریزش کوه و ایمنی بیشتر رانندگان و مسافران، مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از محورهای مرزن آباد - چالوس و مرزن آباد – کلاردشت – عباس آباد انجام می شود.

همچنین تردد همه کامیونها، کامیونت ها و تریلرها(به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی)، از محور کندوان کماکان ممنوع است.

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیونها و کامیونت ها از ساعت ۶ تا ۲۴امروز(دوشنبه ۲۱ مهر ماه) از محور هراز و تردد همه تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز